Το σχολείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό στο 24ο Ομαδικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής. Την ομάδα του σχολείου μας αποτέλεσαν οι μαθητές: Από το ΣΤ2 Πάτσας Αλέξανδρος, Τσακπίνης Ραφαήλ, Παπαδοπούλου Εμμανουέλα, Οργαντζόγλου Αναστασία και από το Ε1 Μόμτσος Δημήτριος και Τουτσίδης Νικόλαος-Ραφαήλ. Οι μαθητές μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, δείχνοντας ομαδικό πνεύμα και υψηλό επίπεδο αγωνιστικότητας, κατακτώντας την 19η θέση ανάμεσα σε 55 δημοτικά σχολεία που συμμετείχαν. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την αξιέπαινη προσπάθεια και την όμορφη παρουσία τους! Μας γέμισαν χαρά και περηφάνεια.


