Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α1 και Α2 του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού της ακτής που βρίσκεται κοντά στο σχολείο, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”.
Εξοπλισμένοι με γάντια και σακούλες συλλογής απορριμμάτων, τα παιδιά ανέλαβαν ενεργό ρόλο στην προστασία του παράκτιου περιβάλλοντος, συγκεντρώνοντας σημαντική ποσότητα απορριμμάτων και στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για την ανάγκη διατήρησης καθαρών ακτών και θαλασσών.
Η δράση ολοκληρώθηκε με ενημερωτική παρουσίαση από τον Ναυτικό Όμιλο Ακτής Θερμαϊκού, τα μέλη του οποίου μίλησαν στα παιδιά για τα θαλάσσια αθλήματα και τη σημασία της επαφής με τη θάλασσα.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την υπεύθυνη στάση και την ενεργό συμμετοχή τους, καθώς και στον Ναυτικό Όμιλο Ακτής Θερμαϊκού για την πολύτιμη συμβολή του στην επιτυχία της δράσης.


