Δράση καθαρισμού ακτής από τους μαθητές του Α1 και Α2 την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α1 και Α2 του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού της ακτής που βρίσκεται κοντά στο σχολείο, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”. Εξοπλισμένοι με γάντια και σακούλες συλλογής απορριμμάτων, τα παιδιά ανέλαβαν ενεργό ρόλο στην προστασία του παράκτιου περιβάλλοντος, συγκεντρώνοντας σημαντική ποσότητα απορριμμάτων και στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για την ανάγκη διατήρησης καθαρών ακτών και …
Δράση καθαρισμού ακτής από τους μαθητές του Α1 και Α2 την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος Διάβασε περισσότερα